Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Tezzan - 16 januari 2009 21:53

Varje gång man ska på fest så är det samma samma dilemma.

Vad ska jag ta på mig??????

Har hållit på som en galning och sliter i alla plagg som skulle tänkas kännas sitta bra på festen imorgon...

Tror jag har kommit fram till ett beslut äntligen, men så har det tagit nästan 2 timmar också...


Sitter med ett glas rödtjut och myser just nu. jaja, det är det tredje glaset för ikväll, men det är ganska gott att ha ett glas stå, som man kan gå och smutta på då man passerar;)


Vad har ni för er ikväll då?

Av Tezzan - 16 januari 2009 07:35

Så är det.

Den förgrymmade tandroten som har bråkat med mig har till sist fått ge sig!

Har fått tid till min tandläkare i februari och då kommer den att få ångra att den jävlades med mig;)

Då åker den ut!!


Var tillbaks på jobbet igår och det var skönt att få komma ut och träffa folk igen:)

Idag är det ju dagen innan helgen börjar så allt e på topp!


Ikväll ska jag lägga mig under solariet en liten stund och se om jag får nån färg på mina bleka axlar tills festen imorgon.

Känns lite roligare att ha bara armar om dom inte ser ut som vita tubsockor! ;)


Kvällens projekt ska bli att klä av julgranen och slänga ut den innan den börjar barra alldeles för mycket.

Skulle gjort det i Söndags men då tog tandroten vid istället :(


Ovido - Quiz & Flashcards