Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Tezzan - 7 januari 2009 11:37

Konstigt eller hur?

Men jag tyckte det var jätteskönt att få åka på jobb imorse och få ramla in i gamla rutinerna igen.

Alla (nästan) fester är avklarade för ett tag framöver och ett sunt liv väntar och har redan påbörjats:)


Nästa vecka bär det iväg på utbildning till Sverige igen en par dagar.

Ska bli kul att träffa alla kurskamrater igen.


Sen veckan efter det bär det iväg på kurs till Örebro en dag.

Ska börja rita badrum så jag ska lära mig ritprogrammet då.


Vad gäller vädret som varit kan man väl inte klaga:)
Men lite avis blir man ju när man tänker på att ena väninnan åkte till Thailand i Fredags.

Nåväl, inte lider man här hemma heller.

Snart blir jag gräsänka igen en månad, så lite trista kvällar lär det bli, men hästar, dotter och träning lär ju fylla mina kvällar gissar jag:)


Skickar en kram till den som vill ha och ni andra kan va utan;)


Bjuder på den för tillfället bästa låten!!

Ovido - Quiz & Flashcards