Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Tezzan - 26 januari 2009 23:35

Jag kommer mig aldrig i säng före 01.00, men om jag skyndar mig nu kanske jag hinner...


Av Tezzan - 26 januari 2009 12:13

Ser att jag har en hel del besökare som besöker mig dagligen, men inte är det många som säger hej heller...

Inte bits jag heller;)


Ni kan väl kliva in och säga hej och skriva var ni är ifrån (menar inte gatuadressen). Så får man en liten bild av var ens blogg ploppar upp:)


Ha en fortsatt fin dag alla kända och okända;)

Best Friends - Myspace Graphics

Lägger in en liten bild på båten där min sjöman håller till just nu.

Han har legat och guppat på Biscayabukten i helgen.

Det har ju varit storm i Spanien som ni kanske vet...

Han tyckte det var ganska skönt att komma till kaj i Spanien nu och kunna sova som folk och inte behöva vara rädd att ramla ur sängen/soffan på natten;)



Ovido - Quiz & Flashcards