Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Vilket dilemma!

Av Tezzan - 16 januari 2009 21:53

Varje gång man ska på fest så är det samma samma dilemma.

Vad ska jag ta på mig??????

Har hållit på som en galning och sliter i alla plagg som skulle tänkas kännas sitta bra på festen imorgon...

Tror jag har kommit fram till ett beslut äntligen, men så har det tagit nästan 2 timmar också...


Sitter med ett glas rödtjut och myser just nu. jaja, det är det tredje glaset för ikväll, men det är ganska gott att ha ett glas stå, som man kan gå och smutta på då man passerar;)


Vad har ni för er ikväll då?

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

18 januari 2009 06:51

Ha ha du är ute i tid i alla fall. Jag brukar börja en timme innan vi ska åka eller innan gästerna kommer - omoget :-).

Jag skulle varit på en härligt fest, men pga att jag inte hade hjärta att smitta alla med magsjuka fick jag och "gubben" vara hemma. Tråååååkigt! Livet e orättvist :-(

Å andra sidan är jag vaken nu 06.51 och har inget bakrus. Alltid något :-)

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Toja

19 januari 2009 21:01

Men här var ju du! Hade tappat bort dig juh ;)

 
Ingen bild

Tessan till Toja

20 januari 2009 21:59

Ja, här håller jag till:) Välkommen åter!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards