Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Tezzan - 29 januari 2009 09:58

...är betalt nu;)  Ungefär så mycket fick jag väl för 1500 SEK;))

Här är en bild på min blandis Main Coon-Norsk skogis, då hon var 17 veckor.

I vår fyller hon 3 år:)


Var och hälsade på lilla Afrodite igår.

Oh å söt man kunde vara då!!!


Betalade tingningsavgiften igår,så snart e hon min:)


Och denna underbara lilla varelse ska jag hämta hem den 27 Februari, då hon är 12 veckor.

Då lär det bli full fart där hemma;)


Idag är det jobb igen, och jag har noll inspiration att jobba idag....

Skulle vilja vara hemma och pyssla lite i stallet, gå en låååång skööön promenad, kanske softa lte i soffan, kanske rida en sväng...

Det skulle jag hellre göra än att sitta här nu!

Slappa lite...


Ha en bra dag ni andra:))


Kramizzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards