Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Tezzan - 23 januari 2009 23:24

Ursäkta över mitt språk, men det jag skrev om i mitt förra inlägg blev det inget av!!

Hon vi skulle till och se på hästen ringde ikväll och sade att det skulle komma nån annan dit imorgon och provrida, och hästen kunde bara gå en gång sade hon.....?!

Kanske lika bra att vi inte for då tänkte jag, om hästen inte pallar för mera....!

Lite sur blev jag ju nog allt, för jag hade ju växlat till kronor, planerat se på misse på samma gång, fixat med 2 st som skulle komma med och bokat båtresan för alla oss fyra.

Jaa ni kanske förstår min sinnesstämning just nu...

Och inte var det kul att berätta det för dotran heller. Hade verkligen sett fram emot den här dagen.


Hoppas på en bättre dag imorgon bara.


Sov så gott alla vänner!

Av Tezzan - 23 januari 2009 07:24

Imorgon Lördag, bär det av till Täby och provrida en fullblodsvalack.

Alltid lika spännande och förväntningarna är rätt så höga, men vi får se...

Men han var otroligt fin och enligt ägaren en väldigt okomplicerad häst.


Så jag och Sanna ( dottern), en väninna och hennes dotter sticker iväg med Rosella imorgon bitti:)

Lite shopping ska vi också hinna med.


På morgonen då vi kommer iland i Kapellskär så åker vi först till Gräddö, där jag ska åka och titta på en kissunge jag kanske ska köpa.

En Main Coon flicka:) Hon heter Afrodite och är världens sötaste.

Blir det köp så kommer det bild på henne här i mängder:)

Men hon är inte leveransklar ännu, utan om ca 4 veckor. Nu är hon 8 veckor.

Kolla in deras hemsida så får ni se henne.

S* Ametrin Main Coon




Ovido - Quiz & Flashcards