Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Allt ordnar sig...

Av Tezzan - 16 januari 2009 07:35

Så är det.

Den förgrymmade tandroten som har bråkat med mig har till sist fått ge sig!

Har fått tid till min tandläkare i februari och då kommer den att få ångra att den jävlades med mig;)

Då åker den ut!!


Var tillbaks på jobbet igår och det var skönt att få komma ut och träffa folk igen:)

Idag är det ju dagen innan helgen börjar så allt e på topp!


Ikväll ska jag lägga mig under solariet en liten stund och se om jag får nån färg på mina bleka axlar tills festen imorgon.

Känns lite roligare att ha bara armar om dom inte ser ut som vita tubsockor! ;)


Kvällens projekt ska bli att klä av julgranen och slänga ut den innan den börjar barra alldeles för mycket.

Skulle gjort det i Söndags men då tog tandroten vid istället :(


 
 
maki till Tessan

maki till Tessan

16 januari 2009 14:16

I am ready too!
Skönt att allt har lagt sig och då ska Tessan direkt på fest! Du är verkligen en festtös;-} Kul det.....har du såna fina klänningar,,,,,,,,
Solarie är inte dumt, kanke skulle även jag, hmmmm? Vit som tubsocka, Hahahaaaa, den var rolig och beskrivande.....kanske tillägga "urtvättad" för att ytterligare poängtera det gråa vinter tillståndet man har just nu..... eller jag har iaf.
Ha en trevlig fest och skön helg och kram....

http://maki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards