Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Tezzan - 12 januari 2009 22:10

De senaste dagarna har inte varit speciellt skojiga...

I Lördags började jag ana tandvärk. Skjutsade sjömannen till flyget och åkte hem och värken bara ökade och ökade.

Under natten var det alldeles förjävligt rent ut sagt. Pulserande värk som aldrig ville sluta. Om jag tog värkmedicin så kunde det vara bra en timme max, sen var det i full gång igen.

I söndags morse ringde jag jouren och fick komma direkt till tandläkaren.

Det visade sig att jag har en rotrest kvar sen  nån tanläkare drog ut en tand för många år sen.


Nu har den blivit ordentligt inflammerad vilket nu har resulterat i att jag har halva ansiktet svullet från överläppen ända upp till ögat på min vänstra sida.


Har varit hemma från jobbet idag och blir hemma imorgon med.

Har varit så jäkla slut att jag inte ens orkat blogga, och då är man SLUT.

Så nu äter jag antibiotika och knaprar värkmedicin, men värken har blivit lite bättre, men svullnade har inte lugnat sig.

Kinden är helt styv och varm...


Fy attans vad jag hatar tandvärk!!


Och jag som skulle åka på utbildning till Sverige imorgon kväll.

Om ett underverk sker under natten så kanske jag kan åka, men inte som jag ser ut nu:(

Ovido - Quiz & Flashcards