Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

Ett beslut taget

Av Tezzan - 20 januari 2009 21:59

Nu har vi tagit beslutet att vi ska försöka sälja Kosygin. Har satt in annons på honom idag och har haft en familj och tittat på honom ikväll.

Får se om det blir nåt köp...

Kosygin kommer inte riktigt till sin rätt hos oss. Han är värd någon som nyttjar honom mera och som rider honom mera än vad vi har gjort de sista halvåret.

Vi vill ha en till som kan komma ut på tävlingsbanorna:)


Vi har tänkt skaffa oss en lite större häst för dressyr och hoppning.

Men det är inte så lätt att hitta trots att det finns tusentals annonser, för man e ju väldigt kräsen;)

Och det måste man vara anser jag.


Det var dagens inlägg det.

Hoppas ni har det bra alla bloggisar!


Kram kram

 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

25 januari 2009 18:09

Kul att vara hästspekulant, det är värre att sälja. Köpare ska ha allt för minsta möjliga, jättejobbigt när de håller på och letar fel. Vi har sålt många hästar och är...luttrade!
Lycka till och var positiv -utåt!

http://barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards