Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

God fortsättning

Av Tezzan - 1 januari 2009 20:28

´Nu är det 2009 då alltså...

Undras hur länge det tar det här året innan man skriver rätt årtal?

Är alltid lite svårt när det byter...


Igår var det full rulle här hemma.

Vi hade gäster och vi festade till 05.00 ca.

Idag har vi med andra ord varit ganska så trötta och mest bara legat på soffan, förutom att vi var och hämtade hem hästarna från Henrys stallet, där de fått stå under nyårsnatten.

Barkat är jätte rädd för raketerna, så vi flyttar dem alltid till våran "höleverantör", för där är så gott som obebott område.


Här kommer lite bilder på gårdagen.


Givetvis måste vi stanna till för att se på Graévinnan och betjänten. I år igen!

Kaffet på maten och en kaffelikör till det, satt fint:)


En av våra smällare. Bilden blev skitball tycker jag!

 
 
Ingen bild

cina81

2 januari 2009 08:39

God fortsättning på 2009. Skönt att ha en slapp dag och bara ligga på soffan. Synd att dom är rädda för raketer. I dag ska jag röra på mig. Ska ta en promenad och en ridtur. :)
Ha en bra dag!!

 
Ann-Louise

Ann-Louise

4 januari 2009 19:30

God fortsättning på 2009!!!!!!

http://www.webhuset.no/perl/whmail/index

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards