Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Money money money

Av Tezzan - 7 december 2008 16:51

Shoppingturen till Uppsala igår blev mycket lyckad:)

Var inne i Uppsala city och sen på Ikea.

Pengar gick det åt, men mindre än vad jag hade räknat med;)


Nu Är en stor del av julklapparna fixade och man kan slappna av någolunda.


Imorse strök jag Julgardinerna till köket och hängde upp dem. Så fint och mysigt det börjar bli nu i alla vrår hemma.

Red Candle W/ Christmas Wreath Ring Christmas Images


Var in tills tan en sväng idag och gjorde några fynd. Passade på eftersom jag var och skjutsade dotran till Sleipner som hade julfest idag.

Imorgon är det jobb igen som gäller och det är en hel del att göra där imorgon och på Tisdag, för på Onsdag ska vi ha lagerrensning på lite diverse badrumsinredningar och lite annat.

Måste fixa annonsen till tidningarna imorgon bitti.

Men det e kul när man har mycket att göra:)



Här kommer något litet att fundera på:

Tankekorn image1215

Du ska leva med dig själv hela
livet, så varför inte lägga ner mer tid
på att bakanta dig med dig själv?
Om DU inte vet vad du vill
och mår bra av -
vem ska då veta det?


Nej nu ska jag just sticka iväg till min väninna Helena och fika:)

Kramiz på er!



 
 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

8 december 2008 14:22

Låter kul! själv är jag livrädd för att fara till stan. Pengarna rullar och det blir barkbrödsbullar, hehe. Nej allvarligt talat -julklappar har vi slutat med och allt julkrafs finns på plats sen många år. Förnödenheter* handlas lämpligen på rea efter jul och nyår. Så snål är skogsfrun, eller ska vi säga ekonomisk;)

http://barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards