Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Tezzan - 27 mars 2009 18:19

Så många besökare per dag och ingen som vågar sig på en kommentar...Inte ens ett hej...

Bara såna som gillar att snoka runt anonymt...


Skriv nåt kul vettja...Vad som helst:) Ja, även du;)

Av Tezzan - 27 mars 2009 11:15

Herregud vad tiden rusar nu...

Tyckte just det var Måndag...

Imorgon kommer Camilla över och sen bär det iväg på vilda western fest i ungdomslokalen i kommunen där jag bor:)

160 anmälda:)) 


På jobbet har jag uträttat mycket denna vecka!

Det har varit en jättelyckad arbetsvecka och jag har gjort saker jag inte trodde jag skulle klara av så bra.

Fick beröm dessutom!!:))

Trodde jag inte skulle våga riktigt...


Vad ska ni göra i helgen då?


Kolla in den här musmattan!!:) hehe, allt hittar dom på;)


Kram och ha det så bra!

Ovido - Quiz & Flashcards