Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Tezzan - 5 mars 2009 15:48

Kunde inte hålla mig igår då jag åkte hem från jobbet...

Jag bara måste stanna och köpa lite nya fräscha blommor och en bukett med tulpaner.


Jag fullkomligt ÄLSKAR tulpaner!!!

Det är vår för mig:))

Av Tezzan - 5 mars 2009 15:28

Sen bär det iväg på Lördag morgon mot stockholm och mot Globen och Metallica!!!!!

Det ska bli en upplevelse har jag en känsla av:))

Och vi ska bo på Lilla Rådmannen inne i Stockholm på Rådmansgatan


Har en känsla av att det kan bli en ganska kul Lördag...;)


Nästa lördag är det fest igen...ojoj...hur ska en gammal kropp orka...;)

Då är det 30 års fest i stan:)

Men måste väl antagligen gå ensam eftersom min sjöman antagligen åker ut på sin arbetsmånad dagarna innan...

Men med lite tur är han kvar då ännu:)


Ha en fin kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards