Alla inlägg den 6 april 2009

Av Tezzan - 6 april 2009 21:35

Vilken eländig dag jag haft på jobbet.

Ibland är inte mina kunder värda mycket kan jag säga...

Kunder som häver ur sig precis vad som helst innan de tar reda på fakta är det värsta jag vet inom det här jobbet.

Det har lagt sig nu, men det gav mig huvudvärk nästan hela dagen...


Ikväll har jag varit och fixat släpet i ordning för imorgon bitti åker vi till Sverige efter nya hästen:)

Det är alltid lite pirrigt inför såna resor.

Men på ett positivt sätt!


Hoppas Barkat och han kommer att trivas tillsammans också. Men det ska knappast bli några problem.


Hoppas ni sover gott och att ni vaknar pigga och utvilade imorgon.

Många kramar från mig!


Här är ännu en underbar låt! varje gång jag hör den så börjar tårarna rinna...Mina Basjkirer har ju varit vildhästar deras 6 första år i Ryssland så antar att det är därför...



Ovido - Quiz & Flashcards