Alla inlägg den 2 april 2009

Av Tezzan - 2 april 2009 17:20

Ja, igår var vi och provred 2 st hästar och den första var en helt underbar individ!

Totalt trygg i sig själv och helt fantastiskt lynne.

Visserligen ung (Snart 5) men så otroligt sansad häst.

Kan grunderna men givetvis har han mycket kvar att lära.

Så, det blir KÖP!!!  

Vi e´sååå glada nu!

Tänk att vi äntligen fick fullträff?!


Han ska besiktas så fort som möjligt och sen tar vi hem honom.

Kosygin åker till sin fodervärd på Söndag och han ska bli en snäll farbror på en lite ridskola. Gå på läger och få dra lite kärra också:)

Allt löser sig med tiden verkar det som.


Tyvärr har jag slarvat bort kabeln som ska vara mellan kameran och datorn så jag får inte in bilder på Proximo (nya hästen). Men jag tog lite bilder på mig och Afrodite efter middagen idag, med webbkameran. Så ni får hålla tillgodo med dem. Afrodite är nu ca 4 månader.

Nu ska jag ut och cykla!

Ha en fin kväll och jag lovar sätta in bilder så fort kabeln kommit fram;)

Kram på er!

 


Ovido - Quiz & Flashcards