Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Tezzan - 22 februari 2009 14:42

Erkänner att det varit lite torftigt med mitt bloggande den sista tiden.

Men ibland kommer det perioder då det är bloggtorka och så är det bara...

Inser att jag har göra ganska länge då jag ska läsa alla era inlägg som jag missat då jag inte ens varit inne på datorn överhuvudtaget;)

Men det är ganska skönt att ha en datapaus ibland.


Imorgon ska Dotran läggas in på barnavdelningen för operation vid 12-13 tiden.

Näsan ska riktas.

Blev något som gick av i den vid smällen med isbilen...


Så imorgon lär det inte bli något surfande gissar jag, utan jag får ta och blogga på tisdag istället då jag vet hur operationen gått.

Lite pirrigt är det tyvärr...

Tänk om den inte blir bra?

Då måste vi vända oss till högre ort för att få den fixad.


Hoppas ni har det bra och att ni inte överger mig och min blogg nu fast jag är lite slö med mina inlägg.


Kram på er!! 

Ovido - Quiz & Flashcards