Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Tezzan - 5 februari 2009 18:32

Jepp! Det är jag det.


I Tisdags innan jag skulle iväg på jompan, skulle jag ta ut en kastrull ur ett skåp i köket..

Intill det skåpet, under spishällen, finns en "blindskiva" som sitter fast med plastklips.

Denne slets ner då jag öppnade skåpdörren brevid och landade så klart rakt på foten!!

AAAAAAAAAJJJJJJJJ............

I en halv timme ilade och värkte det i foten, men sen försvann smärtan.

Skulle sätta tillbaka skivan, men fick inte dit den helt och hållet, men tänkte att den får väl vara lite sned då. Vad skulle det göra??...


Igår då jag kom hem, skulle jag ta ut en kastrull ur skåpet igen!!

Vad händer???

Samma jä..a skiva lossar och landar givetvis på min andra fot.

På tårna!!

Aaaaaaaaaaajjjjj!!!!!!!!!!!!!

Jag kan lova att det kom en lååååång ramsa på ett mindre vackert språk.

Mittersta tån blev snabbt lila och svullen:(

Har visat upp den idag på HC, och visst, det är en spricka i min tå!



Och man kan ju fråga sig VARFÖR satte jag dit skivan igen, då den inte satt helt bra??

Jaa, det är tyvärr Tessan i ett litet nötskal...

Så nu sitter jag här med min svullna lila tå;)

Nåväl, jag kan ju jobba iallafall, men jag går inte lika ivrigt just nu;) Har saktat farten en aning....



Ovido - Quiz & Flashcards