Direktlänk till inlägg 30 september 2008

Wondering...

Av Tezzan - 30 september 2008 07:03

Har testat flera olika bloggsajter tidigare men aldrig blivit riktigt nöjd. Ska se om bloggagratis är något för mig:)


Sitter med morgonfikat på jobbet och samlar krafter att ta itu med en massa småa röror som ligger på skrivbordet sen igår.

Att man aldrig lär sig att man ska fixa sånt på stört och inte lämna till nästa dag...


Om du råkar snubbla in på min blogg så kan du ju lämna ett litet hovavtryck bland min kommentarer;)


Ha en fin dag allesammans!Barkat

Här är en film på vår ena Basjkir, som min dotter har gjort!


 
 
maki

maki

3 december 2008 09:54

Tyvärr har jag inga hovar, men filmen med musiken vad fin.
I ärlighetens namn, är jag lite feg för hästar. Beundrar alla som sitter på sadeln och har vind i manen:-)
Bloggagrattis är säkert väl fungerande blogg.
Kul att Du finns!
kram m a k i

http://maki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tessan

3 december 2008 15:48

Jag hoppas jag kommer att trivas här på den här sidan. Men hur lägger man i html koder då man vill ändra bakgrund etc.??

 
skogsfrun på dal

skogsfrun på dal

4 december 2008 16:54

Trevlig film där man ser hästens fina gångarter.Visst väntar han väl på kompisen?
Bakgrunder och allt annat fixar du enkelt på sidan där du godkänner kommentarer mm. under Statistik och inställningar.

http://barasaras.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tezzan - 12 maj 2009 23:24

Ni vet väl att jag har fortsatt blogga på http://thezzans.blogg.se ?   Nu är den mest härliga tiden på året. Jag ÄLSKAR våren!!   Kram på er!   Ni vet väl att detta är Ålands Landskapsblomma? ...

Av Tezzan - 17 april 2009 11:47

Är det nån som inte har förstått att jag har bytt blogg för ett tag sen? Har tappat besökare rejält sen dess...Vilket är jättetrist!! Numera finns jag på http://thezzans.blogg.se Där får jag iallafall in mera bilder.   Häng med till nya bloggen nu. M...

Av Tezzan - 8 april 2009 21:23

Så häng med!  http://thezzans.blogg.se/

Av Tezzan - 8 april 2009 15:47

På bloggagratis fungerar det ju så att man kan ladda upp 100 bilder och sen måste man beställa fler. Jag har nu använt mina 100 bilder. Skulle behöva beställa fler... Men nu råkar ju jag befinna mig på Åland, vilket innebär att jag inte kan sms:a til...

Av Tezzan - 7 april 2009 22:19

Ja, då var vårt sökande över! Proximo har flyttat in hos oss idag och allt har gått så himla bra. Vilken häst!! Han var absolut den mest lugna trygga varelse jag någonsin har träffat. Från Syninge till Kapellskär märkte man inte att han var i transpo...

Ovido - Quiz & Flashcards